LUGG FOR FUCK SAKE

jaaa jag vet ja är sämst ¨på¨att blogga ja är lite manodepressiv med bloggen.. ibland toppas ja o då bara rullar de på med inlägg o sen dalar de ner o så kommer de inga inlägg på ett tag men im back :)

jag har världens ångest, ja har nämligen klipp en lugg jävel.. o varför jag gjorde de? ja ni... de kan ja inte ens själv svara på om ja ska va ärlig, men ja får tänka att gjort är gjort o så växer de ju faktiskt ut..
ja klippte även av en bra bit av mitt hår o klippte upp de, så de känns ju visserligen skönt för de va nog nödvändigt!

Jaha va har hänt mer sen sist då?
Jo, jag har ju fått gå från mitt älskade jobb, jobbade sista dagen där i fredags, o mina underbara kollegor gav mig världens största o fina korg med massa med go saker.. TACK så mkt!!

jätte jätte jätte tråkigt att ja inte får vara kvar där, ja har nog aldrig trivts så bra på ett jobb nån annanstans.. alla är verkligen helt underbara boende som personal!

oj nu ser ja att ja har visst inte skrivit sen innan jul..ooppss..ska bli bättre
men nu tjatar mamma om datorn så mer än så här hinner ja inte

puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: kim

bild :D

2011-02-01 @ 12:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0