ledig

min lediga dag igår gick alldeles för fort..

vakna vid 11 o gasa in till linkan vid 12 med hanna :) plockade upp kim i tannefors sen begav vi oss mot nordik :)
Tur att hanna va med kan ja säga,hon är ju min inredare.. så med hennes hjälp bestämde ja mig för att ha kvar den första soffan ja beställt..

sen gick vi  in på chilli där de lite spenderades pengar på lite smått o gott o även årets första julklapp inhandlades :)

Sen blev de chilli till lunch... MMMmmm deras kina buffe , de gillas skarpt!
klockan tickade på så vi gick in till ikea o ja köpte ett soff  bord.

åkte hem sen eftersom min bror skulle ha bilen o hannas bror skulle jukomma hit o hjälpa mig..
o de blev sååå fint! tack tack tack!

kvällen spenderades i min mega soffa med hanna :) mkt trevlig dag med alldeles för kort :)

nu ska ja snart bege mig ut på p möte..

sen får jase va ja gör resten av dagen.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0